Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » FBS10050 fte automotive gmbh

Cięgło, hamulec postojowy FBS10050 FTE automotive GmbH

77.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FBS10050

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1 [mm] 1722
Długość 2 [mm] 1514
nr EAN 4028569460185

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy FBS10050 FTE automotive GmbH

Cięgło, hamulec postojowy FBS10050 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy FBS10050 producenta FTE automotive GmbH

FORD

1116841, 1208432, 1220591, 1332885, 1358882, 1447432, 1S712A809BD, 1S712A809BH, 1S712A809BJ, 1S712A809BK, 1S712A809BL, 1S712A809BM

numery OEM:
FORD      1116841
FORD      1208432
FORD      1220591
FORD      1332885
FORD      1358882
FORD      1447432
FORD      1S712A809BD
FORD      1S712A809BH
FORD      1S712A809BJ
FORD      1S712A809BK
FORD      1S712A809BL
FORD      1S712A809BM

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy FBS10050 FTE automotive GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.