Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
Materiał wirnika pompy wody | blacha stalowa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym pompy wodnej |
nr EAN | 8032747263808 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA546 GRAF
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
026121010A, 026121010AV, 026121010D, 026121010DV, 026121010DX, 055121010, 055121010X, 056121011, 056121013A, 068121010
026121010A, 026121010AV, 026121010D, 026121010DV, 026121010DX, 055121010, 055121010X, 056121011, 056121013A, 068121010
AUDI | 026 121 010A | |
AUDI | 026 121 010AV | |
AUDI | 026 121 010D | |
AUDI | 026 121 010DV | |
AUDI | 026 121 010DX | |
AUDI | 055 121 010 | |
AUDI | 055 121 010X | |
AUDI | 056 121 011 | |
AUDI | 056 121 013A | |
AUDI | 068 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010A | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010AV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010D | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010DV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010DX | |
VOLKSWAGEN | 055 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 055 121 010X | |
VOLKSWAGEN | 056 121 011 | |
VOLKSWAGEN | 056 121 013A | |
VOLKSWAGEN | 068 121 010 |
Zastosowanie Pompa wodna PA546 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PA546 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.