Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro (2008.06-2010.05) 211km » 8AS 355 661-871 hella
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 3.0 Tdi Quattro (2008.06-2010.05) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 661-871 HELLA

8AS 355 661-871 Cięgło, hamulec postojowy HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6187

numer części:

8AS 355 661-871

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1025
Długość 2 [mm]800
Ciężar [kg]0,395
Techniczny numer informacyjnyAS6187
nr EAN4082300532494

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 661-871 HELLA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2104201185
MERCEDES-BENZ      2104201585
MERCEDES-BENZ      A2104201185
MERCEDES-BENZ      A2104201585

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 661-871 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.