Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 133878 hüco

Cewka zapłonowa, Hueco 133878 HÜCO

133878 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
123.98 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

133878

producent:

HÜCO

Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079338783

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 133878 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: LEXUS GS, GX, IS I, IS SPORTCROSS, LS, LX, SC, TOYOTA CELSIOR, COROLLA, CRESTA V, LAND CRUISER 100, LAND CRUISER 200, MARK II VIII, TUNDRA, VEROSSA 1.3-4.7 10.96-

Cewka zapłonowa, Hueco 133878 ma zastosowanie do modeli samochodów

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Cewka zapłonowa, Hueco 133878 producenta HÜCO

LEXUS

9008019027, 9091902230, 9091902249, 9091902259

TOYOTA

9008019027, 9091902230, 9091902249, 9091902259

numery OEM:
TOYOTA      9008019027
TOYOTA      9091902230
TOYOTA      9091902249
TOYOTA      9091902259
LEXUS      9008019027
LEXUS      9091902230
LEXUS      9091902249
LEXUS      9091902259

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 133878 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.