Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6DPK1195 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6DPK1195 INA

FB 6DPK1195 Pasek klinowy wielorowkowy INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6DPK1193, 6DPK1194, 6DPK1195, 6DPK1196, 6DPK1197, 6DPK1198

numer części:

FB 6DPK1195

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1195
nr EAN 4005108893017

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6DPK1195 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6DPK1195 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6DPK1195 producenta INA

VOLKSWAGEN

06A260849, 06A260849B, 06A260849C, 06A260849E, 06C260849C

FORD

1111928, 98VW6A359CA

AUDI

06A260849, 06A260849B, 06A260849C, 06A260849E, 06C260849C

SEAT

06A260849, 06A260849B, 06A260849C, 06A260849E, 06C260849C

SKODA

06A260849, 06A260849B, 06A260849C, 06A260849E, 06C260849C

numery OEM:
AUDI      06A 260 849
AUDI      06A 260 849 B
AUDI      06A 260 849 C
AUDI      06A 260 849 E
AUDI      06A260849
AUDI      06A260849B
AUDI      06A260849C
AUDI      06A260849E
AUDI      06C 260 849 C
AUDI      06C260849C
FORD      1111928
FORD      98VW-6A359-CA
FORD      98VW6A359CA
SEAT      06A 260 849
SEAT      06A 260 849 B
SEAT      06A 260 849 C
SEAT      06A 260 849 E
SEAT      06A260849
SEAT      06A260849B
SEAT      06A260849C
SEAT      06A260849E
SEAT      06C 260 849 C
SEAT      06C260849C
SKODA      06A 260 849
SKODA      06A 260 849 B
SKODA      06A 260 849 C
SKODA      06A 260 849 E
SKODA      06A260849
SKODA      06A260849B
SKODA      06A260849C
SKODA      06A260849E
SKODA      06C 260 849 C
SKODA      06C260849C
VOLKSWAGEN      06A 260 849
VOLKSWAGEN      06A 260 849 B
VOLKSWAGEN      06A 260 849 C
VOLKSWAGEN      06A 260 849 E
VOLKSWAGEN      06A260849
VOLKSWAGEN      06A260849B
VOLKSWAGEN      06A260849C
VOLKSWAGEN      06A260849E
VOLKSWAGEN      06C 260 849 C
VOLKSWAGEN      06C260849C
zamienniki:
6DPK1195
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6DPK1195 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6DPK1195 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.