Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1510 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1510 INA

FB 6PK1510 Pasek klinowy wielorowkowy INA
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1508, 6PK1509, 6PK1510, 6PK1511, 6PK1512

numer części:

FB 6PK1510

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1510
nr EAN 4005108995384

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1510 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1510 ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1510 producenta INA

KIA

2521227000, 2521227001, 2521227002, 2521227010, 2521227020, 2521227350, 2521227351, 2521227360, 2521227400

MITSUBISHI

1340A094, 4451A150

HYUNDAI

2521227000, 2521227001, 2521227002, 2521227010, 2521227020, 2521227350, 2521227351, 2521227360, 2521227400

numery OEM:
BMW      11 28 7 524 213
BMW      11 28 7 529 740
BMW      11 28 7 545 337
BMW      11287524213
BMW      11287529740
BMW      11287545337
BMW      7 524 213
BMW      7 529 740
BMW      7 545 337
BMW      7524213
BMW      7529740
BMW      7545337
MITSUBISHI      1340A094
MITSUBISHI      4451A150
HYUNDAI      25212-27000
HYUNDAI      25212-27001
HYUNDAI      25212-27002
HYUNDAI      25212-27010
HYUNDAI      25212-27020
HYUNDAI      25212-27350
HYUNDAI      25212-27351
HYUNDAI      25212-27360
HYUNDAI      25212-27400
HYUNDAI      2521227000
HYUNDAI      2521227001
HYUNDAI      2521227002
HYUNDAI      2521227010
HYUNDAI      2521227020
HYUNDAI      2521227350
HYUNDAI      2521227351
HYUNDAI      2521227360
HYUNDAI      2521227400
KIA      25212-27000
KIA      25212-27001
KIA      25212-27002
KIA      25212-27010
KIA      25212-27020
KIA      25212-27350
KIA      25212-27351
KIA      25212-27360
KIA      25212-27400
KIA      2521227000
KIA      2521227001
KIA      2521227002
KIA      2521227010
KIA      2521227020
KIA      2521227350
KIA      2521227351
KIA      2521227360
KIA      2521227400
MINI      11 28 7 524 213
MINI      11 28 7 529 740
MINI      11 28 7 545 337
MINI      11287524213
MINI      11287529740
MINI      11287545337
MINI      7 524 213
MINI      7 529 740
MINI      7 545 337
MINI      7524213
MINI      7529740
MINI      7545337

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1510 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1510 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.