Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK820 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK820 INA

FB 6PK820 Pasek klinowy wielorowkowy INA
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK818, 6PK819, 6PK820, 6PK821, 6PK822

numer części:

FB 6PK820

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 820
nr EAN 4014870119256

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK820 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK820 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK820 producenta INA

TOYOTA

9936650820, 9936670820, 9936680820, 9936690820

NISSAN

117204M510, 117204M511, 117204M512, 117209F600, 117209F605, 117209F610

VOLKSWAGEN

03G903137H

SEAT

03G903137H

SKODA

03G903137H

numery OEM:
AUDI      03G 903 137 H
AUDI      03G903137H
NISSAN      11720-4M510
NISSAN      11720-4M511
NISSAN      11720-4M512
NISSAN      11720-9F600
NISSAN      11720-9F605
NISSAN      11720-9F610
NISSAN      117204M510
NISSAN      117204M511
NISSAN      117204M512
NISSAN      117209F600
NISSAN      117209F605
NISSAN      117209F610
SEAT      03G 903 137 H
SEAT      03G903137H
SKODA      03G 903 137 H
SKODA      03G903137H
TOYOTA      99366-50820
TOYOTA      99366-70820
TOYOTA      99366-80820
TOYOTA      99366-90820
TOYOTA      9936650820
TOYOTA      9936670820
TOYOTA      9936680820
TOYOTA      9936690820
VOLKSWAGEN      03G 903 137 H
VOLKSWAGEN      03G903137H
LEXUS      99366-50820
LEXUS      99366-70820
LEXUS      99366-80820
LEXUS      99366-90820
LEXUS      9936650820
LEXUS      9936670820
LEXUS      9936680820
LEXUS      9936690820

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK820 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK820 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.