Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » BC-K12 japanparts

Cięgło, hamulec postojowy BC-K12 JAPANPARTS

BC-K12 Cięgło, hamulec postojowy JAPANPARTS
japanparts BC-K12
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BC-K12

producent:

JAPANPARTS

Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1665 / 1400
nr EAN 8033001823714

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy BC-K12 JAPANPARTS

LINKA HAM JAPANPARTS BC-K12

Cięgło, hamulec postojowy BC-K12 ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy BC-K12 producenta JAPANPARTS

KIA

0K2A144410E, 0K2A144410D, 0K2A144410F

numery OEM:
KIA      0K2A1-44-410E
KIA      0K2A144410D
KIA      0K2A144410F

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy BC-K12 JAPANPARTS w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.