Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Opel SIGNUM liftback (Z03) 3.0 V6 CDTI (F48) (2003.05-2005.07) 177km » BJ-208L japanparts
wybrany samochód: 
Opel Signum Liftback (z03) 3.0 V6 Cdti (f48) (2003.05-2005.07) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza BJ-208L JAPANPARTS

BJ-208L Sworzeń wahacza JAPANPARTS
japanparts BJ-208L
Sworzeń wahacza BJ-208L
47.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
4/5 (3 oceny)
numer części:

BJ-208L

dostawca:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Wysokość zabudowy91
Średnica zabudowy [mm]17,5
Gwint zewn. [mm]14x1,5
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
nr EAN8033001852820
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza BJ-208L JAPANPARTS

SWORZEŃ WAH JAPANPARTS BJ-208L LEWY TOYOTA CAMRY 00-
numery OEM:
TOYOTA      43340-29175
TOYOTA      4334009010
TOYOTA      4334029215
TOYOTA      4334039545
LEXUS      4334009010
LEXUS      4334029175
LEXUS      4334029215

Zastosowanie Sworzeń wahacza BJ-208L JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza BJ-208L JAPANPARTS:

Andrzej, Wiskitki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Chrzanów
2020-05-18
 5/5
Zamówiłem LB-297 przez stronę internetową dosyć szybka dostawa jak na polskie warunki, polecam
Andrzej, Wałbrzych
2021-02-09
 1/5
Sworznie bardzo słabej jakości. Kupiłem w lutym a założyłem w marcu 2020. Przejechałem 190000 km do końca stycznia 2021 po wałbrzyskich dziurach. Stukają strasznie. Do wyrzucenia. Nie polecam na dziury, może po równych drogach więcej wytrzymują. Teraz kupiłem LEMFORDERA. Zobaczymy ile wytrzymają.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.