Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » CS-230 japanparts

Cylinderek hamulcowy CS-230 JAPANPARTS

CS-230 Cylinderek hamulcowy JAPANPARTS
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CS-230

producent:

JAPANPARTS

Otwór Ø 1 [mm] 17,5
Średnica zabudowy [mm] 29
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 8052553059969

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy CS-230 JAPANPARTS

CYLINDEREK HAM JAPANPARTS CS-230

Cylinderek hamulcowy CS-230 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Cylinderek hamulcowy CS-230 producenta JAPANPARTS

TOYOTA

4755042010

numery OEM:
TOYOTA      47550-42010
zamienniki:
J3232095
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FHW4123
brak
FERODO
4072
brak
Car S.p.A (InterCar)
5003229
brak
GIRLING
804557
brak
NK
W5562
brak
KAWE
67-02-230
brak
ASHIKA

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy CS-230 JAPANPARTS w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.