Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Toyota DYNA 150 Platforma / podwozie (LY_) 2.8 D (LY61_) (1988.08-1995.05) 83km » CS-275 japanparts
wybrany samochód: 
Toyota Dyna 150 Platforma / Podwozie (ly_) 2.8 D (ly61_) (1988.08-1995.05) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy CS-275 JAPANPARTS

CS-275 Cylinderek hamulcowy JAPANPARTS
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CS-275

numer części:

CS-275

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Otwór Ø 1 [mm]19
Średnica zabudowy [mm]23,9
nr EAN8033001032031

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy CS-275 JAPANPARTS

CYLINDEREK HAM JAPANPARTS CS-275
numery OEM:
TOYOTA      47570-20101

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy CS-275 JAPANPARTS w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.