Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » LB-228 japanparts

Sworzeń wahacza LB-228 JAPANPARTS

LB-228 Sworzeń wahacza JAPANPARTS
67.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
4/5 (3 oceny)
numery handlowe:

LB-228

numer części:

LB-228

dostawca:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy na dole
Wysokość zabudowy 93
Średnica zabudowy [mm] 18,3
Gwint zewn. 1 [mm] 16 x 1,5
nr EAN 8033001107753

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza LB-228 JAPANPARTS

SWORZEŃ WAH JAPANPARTS LB-228 TOYOTA HIACE II

Sworzeń wahacza LB-228 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Sworzeń wahacza LB-228 producenta JAPANPARTS

TOYOTA

4333039175, 4333039195, 4333039235, 4333039255, 4334039235

numery OEM:
TOYOTA      43330-39175
TOYOTA      43330-39195
TOYOTA      43330-39235
TOYOTA      43330-39255
TOYOTA      43340-39235

Zastosowanie Sworzeń wahacza LB-228 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza LB-228 JAPANPARTS:

Daniel, Chrzanów
2020-05-18
 5/5
Zamówiłem LB-297 przez stronę internetową dosyć szybka dostawa jak na polskie warunki, polecam
Andrzej, Wiskitki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Wałbrzych
2021-02-09
 1/5
Sworznie bardzo słabej jakości. Kupiłem w lutym a założyłem w marcu 2020. Przejechałem 190000 km do końca stycznia 2021 po wałbrzyskich dziurach. Stukają strasznie. Do wyrzucenia. Nie polecam na dziury, może po równych drogach więcej wytrzymują. Teraz kupiłem LEMFORDERA. Zobaczymy ile wytrzymają.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.