Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 573003JC jurid

Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573003JC JURID

573003JC Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust JURID
jurid 573003JC
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573003JC
573003JC
200.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

573003JC

producent:

JURID

Grubość [mm] 18,6
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 156,4
Wysokość 1 [mm] 72
Wysokość 2 [mm] 69
Materiał Ceramika
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Długość 2 [mm] 156
Numer WVA 23073
Długość opakowania [cm] 18
Szerokość opakowania [cm] 10,5
Wysokość opakowania [cm] 8,5
nr EAN 3306437223737

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573003JC JURID

Klocki hamulcowe kpl. ceramiczne przód , pasuje do: VOLVO S60 I, S70, S80 I, V70 I, V70 II, XC70 I, XC90 I 2.0-3.0 12.95-12.14

Klocki hamulcowe 573003JC mają zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE klocków hamulcowych 573003JC producenta JURID

VOLVO

272401, 2724011, 274285, 30648385, 30648387, 30769122, 30793231, 30793265, 31262503, 31262506, 8623861, 8634921, 86349214

numery OEM:
VOLVO      272 401
VOLVO      272401
VOLVO      2724011
VOLVO      274285
VOLVO      30648385
VOLVO      30648387
VOLVO      30769122
VOLVO      30793231
VOLVO      30793265
VOLVO      31262503
VOLVO      31262506
VOLVO      8623861
VOLVO      8634921
VOLVO      86349214

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573003JC JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.