Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 573207JC jurid

Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573207JC JURID

573207JC Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust JURID
jurid 573207JC
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573207JC
573207JC
jurid 573207JC Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573207JC jurid
549.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

573207JC

producent:

JURID

Grubość [mm] 20,5
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 193
Wysokość 1 [mm] 73
Materiał Ceramika
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 23683
Długość opakowania [cm] 23
Szerokość opakowania [cm] 15
Wysokość opakowania [cm] 10
nr EAN 3306437223867

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573207JC JURID

Klocki hamulcowe kpl. ceramiczne przód , pasuje do: AUDI A6 C6, A8 D2, A8 D3, VW PHAETON 2.0-6.0 03.94-03.16

Klocki hamulcowe 573207JC mają zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE klocków hamulcowych 573207JC producenta JURID

AUDI

4D0698151AB, 4E0698151, 4E0698151A, 4E0698151B, 4E0698151E, 4E0698151J, 4E0698151K, 4E4698151

VOLKSWAGEN

4D0698151AB, 4D098151AB, 4E0698151

numery OEM:
AUDI      4D0698151AB
AUDI      4E0698151
AUDI      4E0698151A
AUDI      4E0698151B
AUDI      4E0698151E
AUDI      4E0698151J
AUDI      4E0698151K
AUDI      4E4698151
VOLKSWAGEN      4D0698151AB
VOLKSWAGEN      4D098151AB
VOLKSWAGEN      4E0698151

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573207JC JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.