Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 104046 kamoka

Bęben hamulcowy, KAMOKA 104046 KAMOKA

104046 Bęben hamulcowy, KAMOKA KAMOKA
kamoka 104046
Bęben hamulcowy, KAMOKA 104046
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

104046

producent:

KAMOKA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
Średnica bębna hamulcowego 180,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 182
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 34,5
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
otwór Ø [mm] 12
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 63
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 208
Średnica mocowania [mm] 52
nr EAN 5908242680156

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104046 KAMOKA

Bęben hamulcowy, KAMOKA 104046 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Bęben hamulcowy, KAMOKA 104046 producenta KAMOKA

OPEL

4704579, 4704595, 4706672, 9208531, 9208532, 9210440, 9211082

SUZUKI

4351176G50, 4351183E00, 4351183E00000, 4351183E50, 4351183E50000, 43511M76G50, 43511M79G50

numery OEM:
OPEL      47 04 579
OPEL      47 04 595
OPEL      4704579
OPEL      4704595
OPEL      4706672
OPEL      9208531
OPEL      9208532
OPEL      9210440
OPEL      9211082
SUZUKI      43511-76G50
SUZUKI      43511-83E00
SUZUKI      43511-83E00-000
SUZUKI      43511-83E50
SUZUKI      43511-83E50-000
SUZUKI      43511M76G50
SUZUKI      43511M79G50

Zastosowanie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104046 KAMOKA w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.