Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Volkswagen LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) 2.5 SDI (1996.09-2006.07) 75km » 104046 kamoka
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-46 Ii Skrzynia (2da, 2dd, 2dh) 2.5 Sdi (1996.09-2006.07) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy, KAMOKA 104046 KAMOKA

104046 Bęben hamulcowy, KAMOKA KAMOKA
kamoka 104046
Bęben hamulcowy, KAMOKA 104046
85.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

104046

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia nadajnika impulsów ABS
Średnica bębna hamulcowego180,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]182
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]34,5
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
otwór Ø [mm]12
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]63
Śr. zewn. bębna ham. [mm]208
Średnica mocowania [mm]52
nr EAN5908242680156

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104046 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      47 04 579
OPEL      47 04 595
OPEL      4704579
OPEL      4704595
OPEL      4706672
OPEL      9208531
OPEL      9208532
OPEL      9210440
OPEL      9211082
SUZUKI      43511-76G50
SUZUKI      43511-83E00
SUZUKI      43511-83E00-000
SUZUKI      43511-83E50
SUZUKI      43511-83E50-000
SUZUKI      43511M76G50
SUZUKI      43511M79G50

Zastosowanie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104046 KAMOKA w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.