Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4303 trw

Bęben hamulcowy DB4303 TRW

DB4303 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4303
Bęben hamulcowy DB4303
DB4303
trw DB4303 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4303 trw
92.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4303

producent:

TRW

Średnica bębna hamulcowego 180
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 182
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 35
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
nr EAN 3322937322671

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4303 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: NISSAN PIXO, OPEL AGILA, SUZUKI ALTO VI, ALTO VII, IGNIS I, WAGON R, WAGON R+ 1.0-1.3 05.00-

Bęben hamulcowy DB4303 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Bęben hamulcowy DB4303 producenta TRW

OPEL

09208531, 4704595, 9208532

SUZUKI

4351176G50, 4351183E50, 43511M76G50

numery OEM:
OPEL      09208531
OPEL      4704595
OPEL      9208532
SUZUKI      43511-76G50
SUZUKI      43511-83E50
SUZUKI      43511M76G50
VAUXHALL      4704595
VAUXHALL      9208532

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4303 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4303 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.