Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC0467 kamoka

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0467 KAMOKA

JBC0467 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0467
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0467
JBC0467
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0467

producent:

KAMOKA

Ilość połączeń 1
System hamulcowy BOSCH
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 38,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 12
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Materiał Żeliwo szare
Ciężar [kg] 2,78
nr EAN 5901779857770

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0467 KAMOKA

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0467 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0467 producenta KAMOKA

FORD

1121850, 1144079, 1S712253AE, 1S712553AE, 1S712553AA, 1S712553AF, RM1S7J2553AC

numery OEM:
FORD      1121850
FORD      1144079
FORD      1S71 2253 AE
FORD      1S71 2553 AE
FORD      1S71-2553-AA
FORD      1S71-2553-AF
FORD      RM1S7J-2553-AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0467 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0467 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu