Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 9007 kawe

Wysprzęglik centralny sprzęgła 9007 KAWE

9007 Wysprzęglik centralny sprzęgła KAWE
624.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

9007

producent:

KAWE

Parametr XHD
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
Czynnik wypełniający Płyn hamulcowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 9007 KAWE

Łożysko wyciskowe sprzęgła pasuje do: MERCEDES ATEGO, ATEGO 2, AXOR, AXOR 2, ECONIC, UNIMOG 01.98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 250 24 15
MERCEDES-BENZ      002 250 25 15
MERCEDES-BENZ      002 250 28 15
MERCEDES-BENZ      002 250 30 15
MERCEDES-BENZ      002 250 52 15
MERCEDES-BENZ      002 250 62 15
MERCEDES-BENZ      002 250 72 15
MERCEDES-BENZ      002 250 76 15
MERCEDES-BENZ      A 002 250 24 15
MERCEDES-BENZ      A 002 250 25 15
MERCEDES-BENZ      A 002 250 28 15
MERCEDES-BENZ      A 002 250 30 15
MERCEDES-BENZ      A 002 250 52 15
MERCEDES-BENZ      A 002 250 62 15
MERCEDES-BENZ      A 002 250 72 15
MERCEDES-BENZ      A 002 250 76 15

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 9007 KAWE w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.