Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1039 lpr

Pompa hamulcowa 1039 LPR

1039 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1039
Pompa hamulcowa 1039
1039
lpr 1039 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1039 lpr
Pompa hamulcowa 1039 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1039, P30095

numer części:

1039

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
otwór Ø [mm] 23,81
nr EAN 8032532031162

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1039 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: IVECO DAILY III 2.3D-3.0D 05.99-07.07

Pompa hamulcowa 1039 ma zastosowanie do modeli samochodów

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Pompa hamulcowa 1039 producenta LPR

IVECO

2991745, 2997334

numery OEM:
IVECO      2991745
IVECO      2997334
zamienniki:
H239036.2.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1312
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1039 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.