Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3451 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3451 LPR

3451 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3451
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3451
3451
lpr 3451 Wysprzęglik centralny sprzęgła
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3451 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3451 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3451 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3451 lpr
270.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3451, M30423

numer części:

3451

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 34
System hamulcowy FTE
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928098885

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3451 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: FIAT BRAVO II, GRANDE PUNTO, LINEA, LANCIA DELTA III 1.4-1.9D 04.07-

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3451 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3451 producenta LPR

FIAT

55209342

numery OEM:
FIAT      55209342
zamienniki:

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3451 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.