Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4244 lpr

Cylinderek hamulcowy 4244 LPR

4244 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4244
Cylinderek hamulcowy 4244
4244
lpr 4244 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4244 lpr
Cylinderek hamulcowy 4244 lpr
Cylinderek hamulcowy 4244 lpr
Cylinderek hamulcowy 4244 lpr
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4244, C16855

numer części:

4244

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
System hamulcowy FTE
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 25,4
Rozstaw śrub mocujących [mm] 28
nr EAN 8032532011867

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4244 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: VW LT 28-35 I, LT 40-55 I 2.0-2.7D 04.75-06.96

Cylinderek hamulcowy 4244 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4244 producenta LPR

VOLKSWAGEN

291611047

numery OEM:
VOLKSWAGEN      291611047

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4244 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4244 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.