Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5064 lpr

Cylinderek hamulcowy 5064 LPR

5064 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5064
Cylinderek hamulcowy 5064
5064
lpr 5064 Cylinderek hamulcowy
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5064, C29563

numer części:

5064

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 3/8 24 UNF
Materiał Żeliwo
System hamulcowy FTE
Rozstaw śrub mocujących [mm] 35
nr EAN 8032532018194

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5064 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CHRYSLER VOYAGER I, VOYAGER II FORD USA FAIRMONT JEEP CHEROKEE, WRANGLER I, WRANGLER II 2.1D-4.2 05.78-04.07

Cylinderek hamulcowy 5064 ma zastosowanie do modeli samochodów

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5064 producenta LPR

JEEP

4423601, 5252617

CHRYSLER

04423601, 05252617, 4423601, 5252617

numery OEM:
CHRYSLER      04423601
CHRYSLER      05252617
CHRYSLER      4423601
CHRYSLER      5252617
JEEP      4423601
JEEP      5252617

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5064 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5064 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.