Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » KFR628 lpr

Zestaw przegubu, wał napędowy KFR628 LPR

KFR628 Zestaw przegubu, wał napędowy LPR
lpr KFR628
Zestaw przegubu, wał napędowy KFR628
KFR628

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

09K628, KFR628

numer części:

KFR628

producent:

LPR

Uzębienie zewnętrzne od strony koła 25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 56
średnica zewnętrzna [mm] 90,9
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym (w środku)
nr EAN 8032928000420

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy KFR628 LPR

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (25z/26z/56mm) pasuje do: FORD TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT 1.8/1.8D 06.02-12.13

Zestaw przegubu, wał napędowy KFR628 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Zestaw przegubu, wał napędowy KFR628 producenta LPR

FORD

4512587

numery OEM:
FORD      4512587

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy KFR628 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy KFR628 LPR:

Marek, Kowal
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.