Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » KMZ647 lpr

Zestaw przegubu, wał napędowy KMZ647 LPR

KMZ647 Zestaw przegubu, wał napędowy LPR
lpr KMZ647
Zestaw przegubu, wał napędowy KMZ647
KMZ647
117.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

21K647, KMZ647

numer części:

KMZ647

producent:

LPR

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 20
średnica zewnętrzna [mm] 76
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym (w środku)
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 24
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
nr EAN 8032928001175

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy KMZ647 LPR

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (24z/20z/52mm, ABS:48) pasuje do: HYUNDAI I10 I, KIA PICANTO I 1.0-1.2 04.04-12.13
numery OEM:
KIA      4950007010
KIA      4950007060
KIA      4950107010
KIA      4959107010
KIA      4959107091
KIA      4959107110
KIA      4959107191

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy KMZ647 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy KMZ647 LPR:

Marek, Kowal
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.