Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP110 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP110 LUCAS ELECTRICAL

ACP110 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
960.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP110

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:119
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:DENSO 10PA17C
Rozstaw śrub mocujących:115
Ilość oleju [ml]:140
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP110 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP110 12V MERCEDES

Kompresor, klimatyzacja ACP110 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP110 producenta LUCAS ELECTRICAL

MERCEDES-BENZ

0002300511, 0002300611, 0002340028, 0002340111, 0002340211, 0002346403, 1161310201, A0002300511, A0002300611, A0002340028, A0002340111, A0002340211, A0002346403, A1161310201

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002300511
MERCEDES-BENZ      0002300611
MERCEDES-BENZ      0002340028
MERCEDES-BENZ      0002340111
MERCEDES-BENZ      0002340211
MERCEDES-BENZ      0002346403
MERCEDES-BENZ      1161310201
MERCEDES-BENZ      A0002300511
MERCEDES-BENZ      A0002300611
MERCEDES-BENZ      A0002340028
MERCEDES-BENZ      A0002340111
MERCEDES-BENZ      A0002340211
MERCEDES-BENZ      A0002346403
MERCEDES-BENZ      A1161310201

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP110 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.