Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP344 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP344 LUCAS ELECTRICAL

ACP344 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
528.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP344

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:SANDEN / VISTEON
śr. koła pasowego [mm]:119
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:200
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP344 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP344 12V FORD/ VOLVO

Kompresor, klimatyzacja ACP344 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP344 producenta LUCAS ELECTRICAL

FORD

1036783, 1234257, 1344614, 1433627, 1436955, 1437620, 1465437, 1529740, 1678410, 3M5H19D629HA, 3M5H19D629HB, 3M5H19D629HC, 3M5H19D629HD, 3M5H19D629HE

VOLVO

36000989, 8603230

numery OEM:
FORD      1036783
FORD      1234257
FORD      1344614
FORD      1433627
FORD      1436955
FORD      1437620
FORD      1465437
FORD      1529740
FORD      1678410
FORD      3M5H-19D629-HA
FORD      3M5H-19D629-HB
FORD      3M5H-19D629-HC
FORD      3M5H-19D629-HD
FORD      3M5H-19D629-HE
FORD      3M5H19D629HA
FORD      3M5H19D629HB
FORD      3M5H19D629HC
FORD      3M5H19D629HD
FORD      3M5H19D629HE
VOLVO      36000989
VOLVO      8603230

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP344 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.