Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP546 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP546 LUCAS ELECTRICAL

ACP546 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
823.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP546

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:SANDEN SD7C16
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:119
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP546 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP546 12V CITROEN / PEUGEOT

Kompresor, klimatyzacja ACP546 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP546 producenta LUCAS ELECTRICAL

PEUGEOT

6453QS, 6453QY, 6453QZ, 6453WT, 6453WV

CITROËN

6453XG, 9650985580, 9656572380, 9660555580, 9663315680

numery OEM:
CITROËN      6453.XG
CITROËN      6453XG
CITROËN      9650985580
CITROËN      9656572380
CITROËN      9660555580
CITROËN      9663315680
PEUGEOT      6453.QS
PEUGEOT      6453.QY
PEUGEOT      6453.QZ
PEUGEOT      6453.WT
PEUGEOT      6453.WV
PEUGEOT      6453QS
PEUGEOT      6453QY
PEUGEOT      6453QZ
PEUGEOT      6453WT
PEUGEOT      6453WV

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP546 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.