Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » 062900041304 magneti marelli

Świeca żarowa 062900041304 MAGNETI MARELLI

062900041304 Świeca żarowa MAGNETI MARELLI
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

060900470606, UC38A

numer części:

062900041304

producent:

MAGNETI MARELLI

Moment dokręcenia [Nm] 2,5
Technika połączeń M4
Moment dokręcenia do [Nm] 18
Moment dokręcenia od [Nm] 10
Natężenie prądu [A] 10
Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa metalowa
Kąt nachylenia 93
Napięcie [V] 11
Długość 1 [mm] 55
Długość 2 [mm] 28
Długość całkowita [mm] 98,4
Wymiar gwintu M10X1,25
Rozmiar klucza 12
Czas nagrzewania [min] 7
nr EAN 8001063328768

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900041304 MAGNETI MARELLI

Świeca żarowa 062900041304 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Świeca żarowa 062900041304 producenta MAGNETI MARELLI

TOYOTA

1985064020, 1985064030, 1985064031, 1985064031B, 1985064050

numery OEM:
CITROËN      5960 40
DAIHATSU      19850 87702 000
PEUGEOT      5960 40
TOYOTA      19850 64020
TOYOTA      19850 64030
TOYOTA      19850 64031
TOYOTA      19850 64031 B
TOYOTA      19850 64050

Zastosowanie Świeca żarowa 062900041304 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.