Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 064038005010 magneti marelli

Silnik wycieraczek 064038005010 MAGNETI MARELLI

064038005010 Silnik wycieraczek MAGNETI MARELLI
magneti marelli 064038005010
Silnik wycieraczek 064038005010
064038005010
magneti marelli 064038005010 Silnik wycieraczek
Silnik wycieraczek 064038005010 magneti marelli
Silnik wycieraczek 064038005010 magneti marelli
297.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TGL380E

numer części:

064038005010

producent:

MAGNETI MARELLI

Strona zabudowy z tyłu
Napięcie [V] 12
Jakość O.E. (Original)
nr EAN 8001063752679

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 064038005010 MAGNETI MARELLI

Silnik wycieraczek tył pasuje do: SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, SUPERB II, YETI 04.00-12.17

Silnik wycieraczek 064038005010 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Silnik wycieraczek 064038005010 producenta MAGNETI MARELLI

SKODA

5J7955711, 5J7955711A, 5J7955711B, 5J7955711C

numery OEM:
SKODA      5J7 955 711
SKODA      5J7 955 711A
SKODA      5J7 955 711B
SKODA      5J7 955 711C

Zastosowanie Silnik wycieraczek 064038005010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 064038005010 MAGNETI MARELLI:

Cezary, Legionowo
2021-03-20
 5/5
Produkt zgodny z opisem
Marcin, Brzeźnica
2023-05-22
 5/5
Wszystko w porządku wycieraczki działają polecam

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.