Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313009 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313009 MAGNETI MARELLI

313011313009 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313009
137.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

219900000089, 359001801320, ESS0089A, MAM00009M

numer części:

313011313009

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 115
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063991795

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313009 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: VOLVO S60 I, V40, KIA SPORTAGE, OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, MONTEREY A 1.0-3.2 09.91-
numery OEM:
OPEL      815046
OPEL      815069
OPEL      816007
OPEL      915070
OPEL      93171075
OPEL      93173977
OPEL      93174221
OPEL      93183433
OPEL      93183434
OPEL      93183804
OPEL      93184983
OPEL      93184986
OPEL      93184987
OPEL      93185093
OPEL      93186283
OPEL      93188233
OPEL      93188240
SAAB      93183433
SAAB      93185093
CHEVROLET      93171075
CHEVROLET      93174221

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313009 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.