Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313040 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313040 MAGNETI MARELLI

313011313040 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313040
Moduł pompy paliwa 313011313040
313011313040
magneti marelli 313011313040 Moduł pompy paliwa
Moduł pompy paliwa 313011313040 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313040 magneti marelli
255.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

359001800200, MAM00040M

numer części:

313011313040

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 115
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Rodzaj czujnika Czujnik dźwigniowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063840512

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313040 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203) 1.8-3.2 05.00-08.07

Moduł pompy paliwa 313011313040 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Moduł pompy paliwa 313011313040 producenta MAGNETI MARELLI

MERCEDES-BENZ

2034702894, 2034703594

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      203 470 28 94
MERCEDES-BENZ      203 470 35 94

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313040 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.