Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 519700000114 magneti marelli

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000114 MAGNETI MARELLI

519700000114 Moduł pompy paliwa, GA(F/R) MAGNETI MARELLI
435.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

GA2158

numer części:

519700000114

producent:

MAGNETI MARELLI

Natężenie prądu [A] 6,2
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 13,5
Rodzaj czujnika Czujnik dźwigniowy
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Rodzaj paliwa benzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z regulatorem ciśnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3,5
nr EAN 8001063981406

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000114 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: PEUGEOT 3008 I, 308, 308 I 1.4/1.6/1.6ALK 09.07-08.16

Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000114 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000114 producenta MAGNETI MARELLI

PEUGEOT

1525NQ, 9681234180, 9681235080

numery OEM:
PEUGEOT      1525NQ
PEUGEOT      9681234180
PEUGEOT      9681235080

Zastosowanie Moduł pompy paliwa, GA(F/R) 519700000114 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.