Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A71053MT magnum technology

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A71053MT MAGNUM TECHNOLOGY

A71053MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A71053MT
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A71053MT
A71053MT
magnum A71053MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A71053MT magnum
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A71053MT

Strona zabudowy z przodu
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 5900244142972

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A71053MT MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: NISSAN CUBE, JUKE, MICRA III, NOTE, NV200, PULSAR, QASHQAI I, TIIDA, RENAULT CLIO III, KANGOO EXPRESS, KANGOO II, KOLEOS I, MODUS 1.0-2.0D 01.03-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A71053MT ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A71053MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A71053MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A71053MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).