Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7G023MT magnum technology

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G023MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7G023MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7G023MT
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G023MT
A7G023MT
magnum A7G023MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G023MT magnum

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7G023MT

Strona zabudowy:Oś przednia

Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G023MT MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód FORD GALAXY, MONDEO IV, S-MAX, VOLVO S60 II, V70 III, S80 II, XC60, XC70 II 1.6-4.4 03.06-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G023MT ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G023MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

FORD

1510474, 1539863

VOLVO

31201027, 31277826

numery OEM:
FORD      1 510 474
FORD      1 539 863
VOLVO      31201027
VOLVO      31277826
FORD USA      6G913K099NAB
FORD USA      6G913K099NBA

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G023MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G023MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).