Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Seat LEON Furgon/hatchback (5F1) 1.2 TSI (2013.01-???) 86km » A7R026MT magnum technology
wybrany samochód: 
Seat Leon Furgon/hatchback (5f1) 1.2 Tsi (2013.01-???) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7R026MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7R026MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7R026MT
Mocowanie amortyzatora A7R026MT
A7R026MT

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7R026MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ilość na oś2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem walcowym
nr EAN5900427306530

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7R026MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, RENAULT ARKANA I, CAPTUR I, CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK 0.9-2.0 05.90-
numery OEM:
RENAULT      6 001 025 850
RENAULT      77 00 797 558
RENAULT      77 00 800 107
RENAULT      77 00 827 436
RENAULT      77 00 827 436 S
DACIA      7700 827 436S

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7R026MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7R026MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).