Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7W000MT magnum technology

Mocowanie amortyzatora A7W000MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7W000MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7W000MT
Mocowanie amortyzatora A7W000MT
A7W000MT
magnum A7W000MT Mocowanie amortyzatora
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7W000MT

Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427307940

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7W000MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: VW CADDY I, GOLF I, JETTA I, SCIROCCO 1.1-1.8 02.74-04.93

Mocowanie amortyzatora A7W000MT ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Mocowanie amortyzatora A7W000MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

VOLKSWAGEN

171412329A, 175412329A

numery OEM:
VOLKSWAGEN      171 412 329 A
VOLKSWAGEN      175 412 329 A

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7W000MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7W000MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).