Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7W013MT magnum technology

Mocowanie amortyzatora A7W013MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7W013MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7W013MT
Mocowanie amortyzatora A7W013MT
A7W013MT
magnum A7W013MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7W013MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7W013MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7W013MT magnum
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7W013MT

Grubość [mm] 36
Średnica wewnętrzna [mm] 26
średnica zewnętrzna [mm] 83
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia
Wymagana ilość 2
nr EAN 5900427310056

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7W013MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: OPEL ASTRA G CLASSIC, SEAT AROSA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, VW LUPO I, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO IV, POLO V 1.0-2.0 10.94-

Mocowanie amortyzatora A7W013MT ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Mocowanie amortyzatora A7W013MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

VOLKSWAGEN

6N0412331, 6N0412331A

SEAT

6N0412331, 6N0412331A

numery OEM:
SEAT      6N0 412 331
SEAT      6N0 412 331 A
VOLKSWAGEN      6N0 412 331
VOLKSWAGEN      6N0 412 331 A

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7W013MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7W013MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).