Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.4 i bivalent (MFKFW) (2003.04-2008.10) 75km » AG2011MT magnum technology
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.4 I Bivalent (mfkfw) (2003.04-2008.10) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Amortyzator AG2011MT MAGNUM TECHNOLOGY

AG2011MT Amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY
magnum AG2011MT
Amortyzator AG2011MT
AG2011MT
magnum AG2011MT Amortyzator
Amortyzator AG2011MT magnum
84.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

AG2011MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
System tłumienia drgań zawieszeniadwururka
Sposób mocowania amortyzatoragórny trzon
Sposób mocowania amortyzatoradolne oko
Rodzaj amortyzatorówCiśnienie gazu
Typ amortyzatoraAmortyzator teleskopowy
nr EAN5900427324114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator AG2011MT MAGNUM TECHNOLOGY

Amortyzator tył L/P pasuje do: TOYOTA CORONA, DYNA, HIACE III, PASEO, PICNIC, RAUM, STARLET 1.3-3.0D 02.72-04.03
numery OEM:
TOYOTA      48330 19755
TOYOTA      48530 10210
TOYOTA      48530 10211
TOYOTA      48530 10220
TOYOTA      48530 10221
TOYOTA      48530 10340
TOYOTA      48530 19725
TOYOTA      48530-10110
TOYOTA      48530-10290
TOYOTA      48530-10300
TOYOTA      48530-10310
TOYOTA      48530-10330
TOYOTA      48530-10370
TOYOTA      48530-10380
TOYOTA      48530-10390
TOYOTA      48530-10400
TOYOTA      48530-16380
TOYOTA      48530-16390
TOYOTA      48530-16400
TOYOTA      48530-16410
TOYOTA      48530-16431
TOYOTA      48530-16450
TOYOTA      48530-16460
TOYOTA      48530-16490
TOYOTA      48530-19565
TOYOTA      48530-19566
TOYOTA      48530-19575
TOYOTA      48530-19576
TOYOTA      48530-19585
TOYOTA      48530-19586
TOYOTA      48530-19595
TOYOTA      48530-19596
TOYOTA      48530-19726
TOYOTA      48530-19745
TOYOTA      48530-19746
TOYOTA      48530-19755
TOYOTA      48530-19765
TOYOTA      48530-19775
TOYOTA      48530-19785
TOYOTA      48530-19795
TOYOTA      48530-19875
TOYOTA      48530-46010
TOYOTA      48530-49085
TOYOTA      48531 28 360

Zastosowanie Amortyzator AG2011MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Amortyzator AG2011MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Anna, Lublin
2022-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Wałbrzych
2022-05-29
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem ,szybko doszło ,polecam
Krzysztof, Lębork
2022-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Anna, Lublin
2022-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Amortyzatory samochodowe

Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.

Jak działają amortyzatory?

Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.

Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.

Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.

W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.