maks. długość [mm] | 620 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
nr EAN | 5900427324435 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator AG2061MT MAGNUM TECHNOLOGY
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
4850028110, 4853142010, 4853142011, 4853142020, 4853142021, 4853142030, 4853142031, 4853142032, 4853142042, 4853142090, 4853142100, 4853142120, 4853149065, 4853149066, 4853149067, 4853149075, 4853149076, 4853149077, 4853149085, 4853149086, 4853149087, 4853149088, 4853149095, 4853149097, 4853149098, 4853149125, 4853149135, 4853149205, 4853149215, 4853149275, 4853149285
TOYOTA | 48500 28 110 | |
TOYOTA | 48531 42 010 | |
TOYOTA | 48531 42 011 | |
TOYOTA | 48531 42 020 | |
TOYOTA | 48531 42 021 | |
TOYOTA | 48531 42 030 | |
TOYOTA | 48531 42 031 | |
TOYOTA | 48531 42 032 | |
TOYOTA | 48531 42 042 | |
TOYOTA | 48531 42 090 | |
TOYOTA | 48531 42 100 | |
TOYOTA | 48531 42 120 | |
TOYOTA | 48531 49 065 | |
TOYOTA | 48531 49 066 | |
TOYOTA | 48531 49 067 | |
TOYOTA | 48531 49 075 | |
TOYOTA | 48531 49 076 | |
TOYOTA | 48531 49 077 | |
TOYOTA | 48531 49 085 | |
TOYOTA | 48531 49 086 | |
TOYOTA | 48531 49 087 | |
TOYOTA | 48531 49 088 | |
TOYOTA | 48531 49 095 | |
TOYOTA | 48531 49 097 | |
TOYOTA | 48531 49 098 | |
TOYOTA | 48531 49 125 | |
TOYOTA | 48531 49 135 | |
TOYOTA | 48531 49 205 | |
TOYOTA | 48531 49 215 | |
TOYOTA | 48531 49 275 | |
TOYOTA | 48531 49 285 |
Zastosowanie Amortyzator AG2061MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator AG2061MT MAGNUM TECHNOLOGY:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.