Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 1483 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1483 000S MAHLE

ACP 1483 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 1483 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1483 000S
ACP 1483 000S
1,636.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351012751, 70828058, 70828058AP, 8FK 351 012-751

numer części:

ACP 1483 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora 6SBU16C
Ograniczenia producenta Denso
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 115
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4057635130318

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1483 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES GLE (W166), GLS (X166), M (W166) 2.2D/3.0 06.11-04.19

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1483 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1483 000S producenta MAHLE

MERCEDES-BENZ

0008305100, 000830510080, 8305100, 830510080, A0008305100, A000830510080

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0008305100
MERCEDES-BENZ      000830510080
MERCEDES-BENZ      8305100
MERCEDES-BENZ      830510080
MERCEDES-BENZ      A0008305100
MERCEDES-BENZ      A000830510080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1483 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.