Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V (2005.08-2010.11) 140km » ACP 666 000S mahle
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B6 Variant (3c5) 2.0 Tdi 16v (2005.08-2010.11) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S MAHLE

ACP 666 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 666 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S
ACP 666 000S
mahle ACP 666 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351010601, 70817232, 8FK 351 010-601

numer części:

ACP 666 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraPXC16
Ograniczenia producentaSanden
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]119
Ø koła pasowego [mm]125
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber10
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Liczba pasków2
nr EAN4057635030977

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO V40, FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF III, GOLF IV 1.0-2.5 02.88-08.19
numery OEM:
VOLVO      36001670
VOLVO      36011357
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.