Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 666 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S MAHLE

ACP 666 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 666 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S
ACP 666 000S
mahle ACP 666 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351010601, 70817232, 8FK 351 010-601

numer części:

ACP 666 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora PXC16
Ograniczenia producenta Sanden
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 119
Ø koła pasowego [mm] 125
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 10
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Liczba pasków 2
nr EAN 4057635030977

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO V40, FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF III, GOLF IV 1.0-2.5 02.88-08.19

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S producenta MAHLE

VOLVO

36001670, 36011357

numery OEM:
VOLVO      36001670
VOLVO      36011357
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 666 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.