Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-2777 maxgear

Sworzeń wahacza 72-2777 MAXGEAR

72-2777 Sworzeń wahacza MAXGEAR
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-417009

numer części:

72-2777

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy góra
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu M14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 5901619562680

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-2777 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA MITSUBISHI P. PAJERO 00- GËRNY

Sworzeń wahacza 72-2777 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Sworzeń wahacza 72-2777 producenta MAXGEAR

MITSUBISHI

4010A015, 4010A029, 4010A056, 4010A099, 4010A137, MR496792

numery OEM:
MITSUBISHI      4010A015
MITSUBISHI      4010A029
MITSUBISHI      4010A056
MITSUBISHI      4010A099
MITSUBISHI      4010A137
MITSUBISHI      MR496792

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-2777 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.