Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Długość [mm] | 57,1 |
Wysokość [mm] | 62 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 19 |
Rodzaj połączenia | Torba |
Długość opakowania [cm] | 6 |
Szerokość opakowania [cm] | 6 |
Wysokość opakowania [cm] | 5,5 |
nr EAN | 4044197412228 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza CI-SB-4961 MOOG
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
3520Q2, 3521L3
3520Q2, 3521L3
3520Q2, 3521L3
CITROËN | 3520Q2 - | |
CITROËN | 3521L3 - | |
PEUGEOT | 3520Q2 - | |
PEUGEOT | 3521L3 - | |
TOYOTA | 3520Q2 - | |
TOYOTA | 3521L3 - |
Zastosowanie Tuleja wahacza CI-SB-4961 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza CI-SB-4961 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.