Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość [mm] | 57 | |
Wysokość [mm] | 64,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 18,5 | |
Rodzaj połączenia | Torba | |
Długość opakowania [cm] | 6,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 6 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6 | |
nr EAN | 4044197461684 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza CI-SB-5125 MOOG
CITROËN | 3520S0 - | |
CITROËN | 3520S1 - | |
CITROËN | 3521P1 - | |
CITROËN | 3521P2 - | |
FIAT | 1352225080 - | |
FIAT | 1352226080 - | |
FIAT | 1352227080 - | |
FIAT | 1352228080 - | |
PEUGEOT | 3520S0 - | |
PEUGEOT | 3520S1 - | |
PEUGEOT | 3521P1 - | |
PEUGEOT | 3521P2 - |
Zastosowanie Tuleja wahacza CI-SB-5125 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza CI-SB-5125 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.