Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » FI-BJ-7531 moog

Sworzeń wahacza FI-BJ-7531 MOOG

FI-BJ-7531 Sworzeń wahacza MOOG
moog FI-BJ-7531
Sworzeń wahacza FI-BJ-7531
FI-BJ-7531
53.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

FI-BJ-7531

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 108
Wysokość [mm] 105
Wymiar gwintu M18X1.5
Wymiar stożka [mm] 22,4
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 11,5
Szerokość opakowania [cm] 11,5
Wysokość opakowania [cm] 15
nr EAN 5010874759084

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza FI-BJ-7531 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 22,4mm) pasuje do: CITROEN JUMPER I; FIAT DUCATO; LDV MAXUS; PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-12.09
numery OEM:
ALFA ROMEO      364033
CITROËN      1300473080
CITROËN      364033
FIAT      1300473080
LANCIA      364033
PEUGEOT      1300473080
PEUGEOT      364033

Zastosowanie Sworzeń wahacza FI-BJ-7531 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza FI-BJ-7531 MOOG:

2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.