Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Długość [mm] | 72,5 |
Wysokość [mm] | 66 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,3 |
Rodzaj połączenia | Torba |
Długość opakowania [cm] | 7,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 7,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 7 |
nr EAN | 4044197441136 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza FI-SB-5439 MOOG
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
55700751
55700751
55700751
55700751
ALFA ROMEO | 55700751 | |
CITROËN | 55700751 | |
FIAT | 55700751 | |
LANCIA | 55700751 | |
OPEL | 55700751 | |
PEUGEOT | 55700751 |
Zastosowanie Tuleja wahacza FI-SB-5439 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza FI-SB-5439 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.