Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » ME-BJ-15252 moog

Sworzeń wahacza ME-BJ-15252 MOOG

ME-BJ-15252 Sworzeń wahacza MOOG
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

ME-BJ-15252

producent:

MOOG

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu M16X1.5
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 4060426212667

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza ME-BJ-15252 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (przód) pasuje do: MERCEDES EQV (W447), MARCO POLO CAMPER (W447), V (W447), VITO MIXTO (DOUBLE CABIN), VITO TOURER (W447), VITO (W447) 1.6D-Electric 03.14-

Sworzeń wahacza ME-BJ-15252 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Sworzeń wahacza ME-BJ-15252 producenta MOOG

MERCEDES-BENZ

4473301407, 4473301507, 4473330127

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      4473301407 -
MERCEDES-BENZ      4473301507 -
MERCEDES-BENZ      4473330127
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza ME-BJ-15252 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza ME-BJ-15252 MOOG:

sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.