Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 45,3 |
Wysokość [mm] | 46 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
Rodzaj połączenia | Torba |
Długość opakowania [cm] | 6 |
Szerokość opakowania [cm] | 6 |
Wysokość opakowania [cm] | 5 |
nr EAN | 4044197116096 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza RE-SB-1343 MOOG
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
7700419236, 7700419249, 7700424399, 7700424459, 8200651161, 8200711554
5456000Q0A, 5456000QAB
NISSAN | 5456000Q0A | |
NISSAN | 5456000QAB | |
RENAULT | 7700419236 | |
RENAULT | 7700419249 | |
RENAULT | 7700424399 | |
RENAULT | 7700424459 | |
RENAULT | 8200651161 | |
RENAULT | 8200711554 | |
DACIA | 7700424459 |
Zastosowanie Tuleja wahacza RE-SB-1343 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza RE-SB-1343 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.