Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 72 |
Wysokość [mm] | 60 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,2 |
Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
Rodzaj połączenia | Torba |
Długość opakowania [cm] | 8,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6 |
nr EAN | 4044197686124 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-12647 MOOG
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
7L0407182F, 7L0407182G, 7L0407182V
7L0407182F, 7L0407182G, 7L0407182V
AUDI | 7L0 407 182 F | |
AUDI | 7L0 407 182 G | |
AUDI | 7L0 407 182 V | |
SEAT | 7L0 407 182 G | |
SKODA | 7L0 407 182 G | |
VOLKSWAGEN | 7L0 407 182 F | |
VOLKSWAGEN | 7L0 407 182 G | |
VOLKSWAGEN | 7L0 407 182 V |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-12647 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-12647 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.