Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca zapłonowa » 1183 ngk

Świeca zapłonowa, V-Line 1183 NGK

1183 Świeca zapłonowa, V-Line NGK
ngk 1183
Świeca zapłonowa, V-Line 1183
1183
12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (55 ocen)
numery handlowe:

BPR6EF, V-Line 7, VL7

numer części:

1183

producent:

NGK

Rozmiar klucza 16 mm
Gwint zewn. [mm] 14,0
Długość gwintu [mm] 17,5
Świeca zapłonowa odkręcane złącze SAE
Położenie elektrod [mm] 3,0
Świeca zapłonowa Elektroda środkowa niklowa
Świeca zapłonowa 1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa odkłócony, 5 kOhm
Świeca zapłonowa ze stożkowym gniazdem uszczelki
nr EAN 087295011836

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca zapłonowa, V-Line 1183 NGK

Świeca zapłonowa BPR6EF/ V-LINE NR7 (cena za 1szt.) VOLVO 260, 760, 780 FORD ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, FIESTA I 0.9-3.0 05.76-09.99

Świeca zapłonowa, V-Line 1183 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Świeca zapłonowa, V-Line 1183 producenta NGK

FORD

5099766

RENAULT

7700266295, 7700267140, 7700714540

numery OEM:
FIAT      7910247204
FORD      5099766
RENAULT      77 00 266 295
RENAULT      77 00 267 140
RENAULT      77 00 714 540

Zastosowanie Świeca zapłonowa, V-Line 1183 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca zapłonowa, V-Line 1183 NGK:

Mariusz, Wrocław
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Luboń
2023-10-04
 5/5
Zawsze kupuję świece NGK i nigdy się nie zawiodłem. Polecam.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Recz
2020-05-06
 5/5
Dobra jakość wykonania i stosunkowo niski koszt
Ireneusz, Dębno
2022-03-16
 5/5
Bardzo OK.
Jakub, Warszawa
2022-02-17
 5/5
Świece bardzo dobre, silnik równo pracuje.
RAFAŁ, JANOWIEC
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Koszalin
2020-01-30
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę ngk do mojego samochodu
Wioletta, Grabica
2025-05-25
 5/5
Wszystko działa
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2019-10-21
 5/5
Wstawiona do Audi 80 2.0 ABT. Działa w porządku. Może autko nawet bardziej żwawe niż na standardowych BUR6ET. BUR6ET znoszą przebiegi 25 30tys max na LPG na tych liczę co najmniej podwoić ten rezultat.
Jakub, Legionowo
2023-04-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz,
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
mihal,
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Karlino
2025-04-16
 5/5
Niestety brakowało mi informacji o wartości momentu siły z jaką powinny być dokręcone świece.
Maksym, Warszawa
2020-08-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Łukowa
2020-01-21
 5/5
Jakość 5266 ngk bez zastrzeżeń. Polecam wszystkim jako alternatywa dla drogich oryginałów
Arkadiusz, Józefosław
2023-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DAMIAN, Golina k. Jarocina
2020-03-13
 5/5
Część dotarła do mnie już następnego dnia, dosyć szybko jak na polskie warunki
Andrzej, Tumlin-Wykień
2024-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, warszawa
2020-04-21
 5/5
Dobór części bezproblemowy, sprawna wysyłka i dobrze zapakowane
Marcin, Warszawa
2024-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gliwice
2020-01-24
 5/5
Zamontowane, spełniają swoje zadanie
Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
maciej, przemyśl
2021-05-16
 5/5
Działają :) co więcej
Romuald, Bobrowice
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Janów
2021-05-09
 5/5
Bardzo dobrze silnik na tych świecach pracuje...
Jacek, Gdynia
2020-01-27
 5/5
Udany zakup, nawet udało mi się wyrwać mały rabacik

Świeca zapłonowa


Świeca zapłonowa odpowiada za wytworzenie iskry w komorze spalania silników z zapłonem iskrowym, czyli popularnych benzyniaków. Jej nieprawidłowe działanie negatywnie wpływa na zachowanie ciągłości cyklu spalania, co w efekcie zaburza pracę silnika.

Zasada działania świecy jest bardzo prosta. Wysokie napięcie podłączone jest do elektrody centralnej umieszczonej w ceramicznym izolatorze. Iskra powstaje pomiędzy tą właśnie elektrodą a elektrodą boczną, która poprzez gwintowany korpus obudowy, podłączona jest do masy.

Świece zapłonowe sprzedaje się w trzech podstawowych kategoriach. Kryterium podziału w tym przypadku jest typ elektrody. Może to być element standardowy, irydowy lub platynowy.

Ważnym parametrem dotyczącym świec zapłonowych jest minimalna temperatura samooczyszczenia (dotyczy zanieczyszczeń powstałych w wyniku procesu spalania) oraz temperatura żarzenia (maksymalna temperatura pracy). Warto wiedzieć, że świeca wykazuje największą skuteczność w przedziale temperatur od 450 do 850 stopni Celsjusza.